KöpeğinizVeteriner hekime ilk gittiğinde ne hisseder

Köpeğiniz Veteriner Hekime gittiği zaman ne hisseder? Hiç düşündünüz mü ?


Her zaman söylemişimdir, hayvanları çok seviyorsanız Veteriner hekim olmayın diye ! Bu size garip gelebilir belki, hatta tabi ki biraz da şaka payı var bu cümle de!

Ama gerçek olan bir şey varsa kliniğime gelen köpek ve kediler için hepinizin içinde, kendini en zor sevdirecek insan benim.

Neden mi ? Çünkü bu canların kliniğime geldiklerinin çoğunda aşı vb iğne yapmak zorundayım bir kere! Onu yapmasam, kulağını kurcalarım, karnını mıncıklarım. Tabi bu yaptıklarımın hepsinin bilimsel tıbbi isimleri var. Ama onların bakış açıları ile böyle tanımlanıyor hareketlerim. Onlar öyle görüyorlar yaptıklarımı.

Düşünün bir köpek yavrusu ilk defa kliniğime geliyor : Hiçbir doktor korkusu yok, havlıyor, koşturuyor, köpek ve kedilerimle ve benimle oynuyor. Ama sonra sıra muayene masasına alıp , genel muayenesini yapmaya geliyor. Kulaklar, burun, karın, bacaklar her yer aletler vb ile inceleniyor. Yükseğe çıktığı için biraz şaşkın, mıncıklandığı için ve kaçamadığı içinde korku başlıyor. Hele bir de o gün ilk parazit iğnesini yaptıysak ve ağzından hap yutturduysak, işte doktor korkusu başlıyor.

İşim zor dostlarım gerçekten zor! Ama Veteriner Hekim olmak onların beni sevmesini zorlaştırıyor, ama engellemiyor. Ben bunun da yolunu buluyorum. Beni sevmeleri ve korkmamaları için küçük sırlarım var. Kliniğimden içeriye bir daha ki aşısında koşarak giren bir golden yavrusunu görmek var ya! işte mutlulukların en güzeli bu benim için!

Bazı hastalarım var ki ne yaparsam yapayım kliniğime koşarak girmiyorlar J Hatta köpek veya kedi sahibi bana telefon açıp; ‘’Doktor bey birazdan aşı için geliyoruz ‘’ dedikleri anda saklanan bazı kedi ve köpeklerimizi de sahipleri şaşkınlık ve gülerek anlatıyorlar. Telefon sonrası saklanan ve çıkaramadıkları kedileri için bana geldiğini anlamasın diye bir gün önceden arayıp randevu alanlar var. Araba da her yere keyifle gezmeye giderken, doktoruna gittiğini hisseden ve arabaya binmemek için ayak direyen köpeklerimiz var.

Ne yapayım benim işim sizden daha zor, ben Veteriner Hekim olmayı seçmişim! Benden korkmamaları için sizden daha çok çaba sarf etmek zorundayım ve onların sevgi ve coşkularını ancak küçük taktikler kullanarak hak edebiliyorum. Ama kesin olan bir şey var ki onlar bazen benden korksalar da hepsini en az sizin kadar seviyorum.

replika rolex